RedMagic 9 Pro preview onthult opvallend niet-bestaande camerabult

Zou de camerabultboom eindelijk voorbij kunnen zijn? (Bron: RedMagic)
RedMagic beweert met zijn aankomende vlaggenschepen uit de 9 Pro-serie iets nieuws en mogelijk langverwachts te brengen in de wereld van de Android smartphones: een volledig symmetrisch profiel zonder een gigantische uitstekende camerabult. Hoewel de achtercamera's van de toestellen verborgen zijn onder glas, zou hun frame niet dikker kunnen zijn dan dat van de gemiddelde toptelefoon.

De high-end smartphonecamera revolutie heeft misschien het volgende opgeleverd indrukwekkende heeft indrukwekkende resultaten opgeleverd, maar is ten koste gegaan van apparaten met steeds grotere uitsteeksels die verrassend veel massa en die moeite hebben plat op een tafel liggen. Echter, RedMagic beweert dit probleem te hebben opgelost opgelost in de nieuwste generatie van zijn vlaggenschip smartphones.

De Nubia merk laat sterk doorschemeren dat het erin geslaagd is om de 9 Pro serieachtercamera's onder de glazen achterkant te plaatsen. Dit is blijkbaar gelukt op https://m.weibo.cn/detail/4967985062085601 door "bijna de helft" van de componenten in kwestie intern aan te passen, en door de "ultieme lichttransmissie en polariserende" eigenschappen die u van een cameralens mag verwachten, samen te voegen lens met de rest van het achterpaneel.

RedMagic heeft een geschiedenis van vasthouden aan centraal gemonteerde achtercamera's, met variërend cosmetische resultaten. De camera's van de eerste generatie "flat-body" smartphone zijn daarentegen opnieuw ingedeeld om meer te lijken op die van een Samsung Galaxy S23 Ultra - behalve natuurlijk dat de 9 Pro een actieve ventilator in plaats van de onderste lens.

De 9 Pro-serie wordt naar verluidt geleverd met nog meer koeling en batterij upgrades. Niettemin, RedMagic dat de hoogte van het "volledig platte" 9 Pro frame "niet verhoogd" is met 8,9 millimeter: hetzelfde als dat van de S23 Ultra. Hopelijk wordt dit nieuwe ontwerp onthuld zonder afbreuk te doen aan de rest van RedMagic's typisch geavanceerdeAndroid gaming smartphone later in november 2023.

Koop deRedMagic 8S Proop Amazon

Heeft RedMagic een belangrijke doorbraak bereikt in het ontwerp van Android smartphones? (Bron: RedMagic via Weibo)